joi, 15 mai 2014

Oferta arhivare electronica si fizica, pentru cabinete din domeniul juridic

Oferta pentru cabinete de avocatura 

si executori judecatoresti 

1. Arhivare electronica: acces in aplicatia de arhivare electronica SEAL (varianta Business Edition, include si functionalitati de scanare, aplicatia StarCapture 5):
-  30 EUR lunar / utilizator (include stocare in limita a 100 GB per cabinet, ce se poate suplimenta cu pachete de alti 100 GB la pretul de 15 EUR lunar).
2. Arhivare fizica:
-  Cost arhivare per cutie in primul an: 9 EUR  / cutie (include preluarea si initializarea cutiei)
-  Cost arhivare per cutie, ani ulteriori: 3 EUR / cutie
-  Cantitate minima lunara facturabila:  10 cutii

Simulare pret

Premise pentru arhivarea electronica
Un cabinet de avocatura / executare are doua cadre principale şi 5 angajati. Acestia trebuie sa intre in platforma de arhivare electronica pentru cautare / regasire documente. Astfel, au nevoie de 7 abonamente lunare acces in aplicatia SEAL, avand 100 GB inclusi. In al doilea an mai au nevoie de inca 100 GB. Vor achizitiona un pachet suplimentar de 100 GB la valoarea de 15 EUR pe luna.
                Premise pentru arhivarea fizica
-  Cabinetul realizeaza 10 cutii documente lunar. Documentele sunt puse in cutii primte de la PROFIWAY, cu capacitate de  1000 - 1500 de file per cutie (5 bibliorafturi). O data pe luna, un transport dedicat preia pe baza de proces verbal cutiile, in vederea arhivarii.
                Costuri totale pentru fiecare luna in primul an:
-  210 EUR pentru abonamentele la aplicatia SEAL
-  90 EUR pentru preluarea si arhivarea a 10 cutii de documente 
TOTAL: 300 EUR fara TVA pe luna
                Costuri totale lunare in al doilea an:
- 210 EUR pentru abonamentele la aplicatia SEAL
- 15 EUR pentru extra 100 GB spatiu de stocare (total 200 GB)
- 90 EUR pentru preluarea si arhivarea a 10 cutii NOI de documente
- 3 EUR pentru arhivarea fizica pentru inca un an de zile a cutiilor din anul precedent, aferente lunii in curs.
 TOTAL: 318 EUR fara TVA pe luna




Detalii, avantaje varianta din oferta (Instalare in Cloud) comparativ cu varianta de implementare la sediul beneficiarului:

A.   Varianta On premise  (este folosita infrastructura proprie a clientului,  posibilitate una sau mai multe arhive electronice) –  Instalare la sediul propriu.
Investitie initiala , CAPEX:
-  Echipamente hardware (servere, statii de lucru, stocare etc.)
-  Licente software necesare (baze de date, Sistema de operare etc.)
-  Licente SEAL Business Edition :
o   SEAL Business Edition Server *                    
o   SEAL Business Edition Admin Client *                 
Cheltuieli operationale, OPEX:
o   Mentenanta  anuala software pentru sistem*   
* Valoarea acestor elemente, achizitionate definitiv, se ridica la cateva mii de Euro (solicitati detalii) iar cumparatorul isi asuma cheltuieli si riscuri suplimentare legate de hardware, licente, personal IT.

B.      Varianta As a service (intr-un serviciu de tip cloud, permitand acces utilizatorilor prin internet si VPN) –  Instalare in Centru de Date.
Investitie initiala , CAPEX  =  0 Lei 
Cheltuieli operationale, OPEX
-  Mentenanta  anuala software pentru sistem  = 0 Lei
-  Serviciu de acces la sistem (lunar, pentru n utilizatori)         n x 30 Euro




Sintetizand, avantajele variantei As a service sunt :

( Pentru detalii varianta Compliance Edition  - cu suport semnatura electronica si marca temporala, nomenclator arhivistic reglementat sipolitici de pastrare complexe -  studiati pagina  SEAL Business Edition vs Compliance Edition din site-ul PROFIWAY.)

-  Conservare Capital - Minimizeaza investitia initiala
-  Reducere Costuri  - Costuri fixe, predictibile
Se reduc la 0 costurile initiale asociate cu: achizitionarea de licente software, echipamente IT, implementare si instruirea administratorilor. Toate costurile asociate cu utilizarea si gestionarea solutiei sunt combinate intr-un simplu abonament lunar, facilitand astfel gestionarea fluxului financiar.
-  Agilitate -  Servicii livrate rapid si la nivelul de calitate contractat
Angajatii au acces in maxim o saptamana la functionalitatile necesare arhivarii electronice pe termen lung, fara timpi prelungiti de asteptare aferenti unei implementari clasice
-  Siguranta - Continuitatea operatiunilor / furnizarii serviciilor
Se reducecompexitatea procesului de gestionare si mentenanta pentru echipamentele hardware si pentru aplicatii. Scade presiunea pe resursele specializate IT, in general subdimensionate. Datele / Aplicatiile sunt in general replicate in a 2a locatie de rezerva. Se transfera responsabilitatea catre furnizorul de servicii. 
-  Control asupra investitiei - Platesti Rezultate
Aveti controlul total pe intreaga durata a proiectului - se platesc doar rezultatele. Nivelul serviciilor este asigurat printr-un SLA (Service Level Agreement).

Alte mentiuni, Caracteristici generale SEAL

( Pentru detalii privind posibilitatile de implementare ale SEAL consultati si pagina SEAL Arhivare electronica in cloud sau la sediu din site-ul PROFIWAY)

-  Accesul utilizatorilor se realizeaza prin Internet si VPN
-  Integrarea acestui serviciu cu alte aplicatii de business (Document Management, RP sau CRM), informatia inclusa initial in documente in format hartie este imediat disponibila catre toti utilizatorii
-  Construirea unei arhive electronice de documente, prin conversia rapida a arhivei de documente fizice in format electronic
-  Solutia este, in plus, o platforma deschisa care permite exportul continutului in orice alt sistem folosind formate precum XLS sau CMIS
-  Prelucrarea auatomata a datelor din formulare. Serviciile permit definirea formularelor, scanarea, procesarea imaginilor, recunoasterea optica a caracterelor tiparite, a scrisului de mana, a codurilor de bare si a bifelor de tip Check Box. Ulterior, prin mecanisme eficiente, datele recunoscute sunt verificate, validate si exportate automat in diverse aplicatii care utilizeaza baze de date.
-  Preluarea datelor din documente de identitate.
-  Preluarea datelor din facturi si documente insotitoare.


Alegerea unei solutii de arhivare electronica (eventual cuplata si cu arhivarea fizica) adecvata afacerii dumneavoastra, achizitionarea si configurarea aplicatiilor, testarea, mentenata - iata tot atatea etape in care experienta colegilor nostri va poate fi extrem de utila. Nu ezitati sa ne contactati!
Solicitati Oferta SEAL

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Computers Blogs
Top Sites