Firma
dumneavoastra poate beneficia de acces de aproape oriunde la cele mai recente aplicații Office, plus servicii IT bazate pe
cloud, precum e-mail de nivel enterprise și conferințe ușor de administrat.
Servicii
care pana acum cativa ani erau accesibile doar marilor firme - cele care isi
puteau permite cheltuieli apreciabile - va sunt perfect la indemana:
|
Aplicatii, tehnologii si date - toate disponibile online, fara investitii in
achizitionarea si mentenanta hardware. l Acces online oricand si oriunde,
si aproape de pe orice dispozitiv mobil (tableta, smartphone, notebook, etc.)
la datele firmei, in deplina siguranta si pastrand setarile individuale ale
utilizatorilor. l Administrare facilă. l Plata
sub forma de abonament, previzionare cheltuieli.
PROFIWAY, in calitate de partener Microsoft, va poate
oferi planuri financiare avantajoase de achizitie a suitei Office 365, in
variantele cele mai potrivite afacerii dumneavoastra.
Am optat pentru 5 dintre cele mai complete si flexibile
variante (la fiecare dintre ele sunteti directionat, pentru descrierile
amanuntite ale aplicatiilor componente si facilitatilor de lucru, spre pagina
de produs corespunzatoare din magazinul nostru online).
Preturile sunt in Euro fara TVA de aceea va recomandam sa ne
contactati in vederea definirii pretului corect in
Lei la cursul zilei precum si pentru a beneficia de asistenta din partea
noastra.
Avantaj:
revine la 4,10 Euro / luna fata de 4,90 Euro in varianta de achizitie lunara.
Functioneaza
in paralel cu suita Office pe care o aveti deja. Beneficiati de: | E-mail de nivel
business - Include o cutie postala de 50 GB pentru fiecare utilizator si
calendare partajate | Site web public - usor de construit si de
întretinut, fara taxe suplimentare de gazduire | Videoconferinte web si
partajarea documentelor, fara sa fie necesare cunostinte IT pentru gestionare.
Usurinta în
configurare si administrare: administrare simplificata, bazata pe web,
accesibil de pe majoritatea dispozitivelor.
Avantaj: revine la 10,40 Euro / luna fata de 12,80 Euro in
varianta de achizitie lunara.
Utilizati Office pe mai multe dispozitive, printre care
PC-uri, sisteme Mac, tablete Windows si majoritatea dispozitivelor mobile.
Beneficiati de cea mai recenta versiune de Office, insotita de e-mail de nivel
business, site web public, conferinte web si partajarea fisierelor – toate usor
de gestionat, fara sa fie necesara experienta IT.
Ideal pentru 10 - 250 angajati. Office poate fi accesat de aproape oriunde, de
pe mai multe dispozitive, astfel incat toti angajatii firmei sa aiba libertate,
flexibilitate si productivitate de oriunde ar lucra. In plus,isi pot
particulariza setarile personale Office.
Aveti acces fiabil la aplicatiile si documentele din cloud. Este suficient sa
faceti sign in pentru ca documentele sa va urmeze pe SkyDrive Pro.
Setarile personalizate se deplaseaza impreuna cu dvs. Puteti sa mergeti direct
la pagina unde ati ramas sau sa consultati dictionarul personal, indiferent ce
dispozitiv utilizati.
Pentru firmele care au nevoie de e-mail de nivel enterprise, intallniri web,
partajarea documentelor si alte servicii de productivitate.
Office 365 Enterprise E1 ofera flexibilitate maxima, corespunzand diverselor
cerinte ale utilizatorilor si imbinandu-se armonios cu infrastructura
existenta.
Va puteti baza pe integrarea cu suita Office. Puteti sa utilizati oricare
dintre noul Office (Office 365 ProPlus), Office 2010, Office for Mac 2011 sau
Office 2007 (cu anumite limitari) si sa conectati utilizatorii din aplicatiile
cu care sunt familiarizati.
Puteti sa combinati si sa potriviti serviciile in functie de diversele cerinte
ale utilizatorilor. Planurile Office 365 Enterprise va permit sa le oferiti
utilizatorilor o combinatie de diverse servicii, ca sa le puneti la dispozitie
intr-un mod economic instrumentele de care au nevoie.
Lucrati cu noile programe de completare interesante. Adaugati noul serviciu
Project Online si Visio Pro for Office 365 pentru a beneficia de cele mai noi
solutii de gestionare a portofoliilor de proiecte, de reprezentare sub forma de
diagrame si de vizualizare a datelor.
Beneficiati de cele mai recente versiuni ale aplicatiilor Office, insotite de
cele mai complexe capabilitati de comunicare de nivel enterprise si
caracteristici de aliniere la norme care permit personalului IT sa-si
indeplineasca mai rapid sarcinile.
Protejati
datele firmei si mentineti alinierea firmei la norme prin intermediul
instrumentelor de securitate si protectie de nivel enterprise:
- Descoperire unificata a informatiilor electronice. Cautati in mod unificat
date in Exchange, SharePoint si Lync.
- Descoperirea informatiilor electronice se integreaza cu instrumentele
complexe de retentie si arhivare a datelor, permitand retinere a documentelor
in vederea unui litigiu si de descoperire a informatiilor electronice relevante
pentru caz.
- Impiedicarea pierderii datelor. Creati politici de impiedicare a pierderii
datelor si utilizati sabloane pentru protejarea informatiilor sensibile.
Instrumentul integrat de educare privind politicile ii atentioneaza pe
utilizatori ce gresesc inainte ca e-mailul sa fie trimis.
- Controlati accesul la informatii. Activati Serviciile de administrare a
drepturilor si creati politici privind accesul la nivel de firma.
Administratorii si utilizatorii pot utiliza politici pentru a restrictiona
accesul la documente si la e-mailuri.
Preturile sunt in Euro fara TVA de aceea va recomandam sa
ne contactati in vederea definirii pretului corect in Lei la
cursul zilei precum si pentru a beneficia de asistenta din partea noastra.
Multumim!